Časté dotazy

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Objednávky přijaté v dopoledních hodinách expedujeme ještě ten den a v tomto případě vám kurýr přepravce doručí zásilku následující den, kromě neděle.  Průměrná doručovací lhůta prostřednictvím PPL je 2 dny. Doručování PPL máme dlouhodobě ověřené a tuto službu vám doporučujeme. U České pošty je průměr dodání 3-4 dny. Trasy firemních rozvozů jsou plánovány podle aktuálních požadavků, průměrná lhůta dodání je 7-10 dní. Pokud je vaše objednávka na rychlosti dodání závislá (objednali jste např. narozeninový dárek na poslední chvíli), uveďte tuto naléhavost  do poznámky objednávky. Vaše poznámky čteme a řídíme se jimi.

Je možné posilovací trenažer upravit podle mé potřeby?

Ano, u některých našich výrobků to přímo nabízíme. Většinou se jedná o přizpůsobení výšky sedlové tyče šlapacích trenažerů nebo sklonu řídítek. U posilovacích strojů například umíme snížit rozměr, aby se vám vešel do nižší stropní výšky. Jednoduché úpravy nového zboží jsou zdarma, složitější za příplatek.

Vyplatí se oprava posilovacího stroje?

Vždy záleží v jaké je stroj celkové kondici. Pokud se má vyměnit nějaká polámaná součástka a ložiska na trenažeru nebo lanka a kladky na stroji, tak nejde o žádné velké peníze a oprava se jistě vyplatí. Mechanické náhradní díly na Formerfit jsou poměrně levné. Opravu prodražují elektronické součástky, takže třeba výměnu motoru se silovou jednotkou běžeckého pásu vám doporučíme poté co ověříme, že důležité mechanické prvky, jako běhoun a kluzná deska mají do výslužby ještě řadu let. Opravit jde všechno, ale pokud by neměla být oprava účelná pro další dlouhodobé užívání stroje, určitě vám ji budeme rozmlouvat.

Je možné provést údržbu posilovacího stroje u mě doma?

Servis doma je základní požadavek uživatelů našich strojů. Servisní technik přijede na dohodnutý termín a stroj seřídí případně opraví na místě. Vždy se snažíme věc vyřešit na místě a vyhnout se tak složitému transportu stroje do servisní dílny. Předem vás proto důkladně vyzpovídáme, aby byl technik k servisnímu výjezdu vybaven vším potřebným.

Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci je potřeba uplatnit písemně s uvedením všech náležitostí: jméno, adresa, označení výrobku, datum pořízení a číslo dokladu, popis závady. Pro zjednodušení můžete vyplnit formulář, který naleznete ZDE. Můžete taky přiložit fota,video. Přijetí vašeho požadavku vám bude automaticky potvrzeno. Je nám líto, že máte s naším zbožím nějaký problém, věcí se začneme obratem zabývat a vyřešíme ji co nejdříve.

Můžu u vás nakoupit na splátky?

Zboží v hodnotě od 3.000 do 150.000 Kč můžete u nás pořídit na splátkový prodej Cofidis, který vyřídíte online zde https://www.iplatba.cz/informace-pro-zakazniky-v1/ 

 

Jaké jsou velkoobchodní ceny a kdo za ně může nakupovat?

Zboží dodáváme našim smluvním maloobchodním prodejcům (B2B), kteří provozují fitness shop kamenný nebo virtuální. Velkoobchodní cena je tedy vázána podmínkou nákupu zboží za účelem jeho dalšího prodeje.