10 důvodů, proč cvičit na gymnastickém míči

Gymnastické míče jsou levnou, jednoduchou, ale zároveň funkční cvičební pomůckou. Velký míč je oblíbený nejen při domácím cvičení, ale také v posilovnách a dalších pohybových centrech. Cvičení na míč také doporučují lékaři i fitness trenéři, protože má pozitivní vliv na stabilitu těla, svalstvo a koncentraci.

 

1. Cvičení pro každého

Na věku jednoduše nezáleží. Cvičení na gymnastickém míči můžeme vřele doporučit všem věkovým kategoriím od dětí až po starší osoby. Užijí ho zdraví i nemocní, silní i slabí.

2. Ideální pro posilování i strečink

Na gymnastickém míči skvěle protáhnete celé tělo a zapojíte svaly, o kterých ani nevíte.

3.Trenér zdarma

Chcete cvičit doma, ale potřebujete zároveň rady trenéra, nebo jen vyhecovat? Máme pro vás tip. Vyzkoušejte cvičební lekce pro Gymball dostupné zdarma na internetu. Budete mít jistotu, že cviky na míči děláte správně a cvičení vás bude bavit!

4. Zaženete bolest zad

Bolest zad bude minulostí. Stačí pravidelně cvičit na velkém gymnastickém míči. Zásadně posílíte střed těla a ulevíte páteři.

5. Cvičení, kterým zabavíte sebe i děti

S cvičebním balónem se skvěle zabaví celá rodina. Společně uvolníte tělo a rychle se odreagujete od náročného dne.

6. Zlepšíte koordinaci

Vaše svaly budou dobře spolupracovat. Návyk na cvičební míč přivede vaše tělo i hlavu do rovnováhy.

7. Nejlepší uvolnění po práci

Hledáte po náročném dnu v práci odpočinek pro tělo i hlavu? Pak sáhněte po míči. Uvolní svalstvo celého těla, a potřeba koncentrovat se na neustálý pohyb vám vyčistí hlavu. Zaručeně!

8. Pomůže při sedavém zaměstnání

Přineste si míč do své kanceláře a občas si na něj přesedněte. Sezení na balančním míči neboli aktivní sezení je plnohodnotné cvičení. Všeho ale s mírou!

9. Po úrazu vás dostane zpátky do formy

Měli jste úraz a chcete se dát zase do formy a být fit? Rehabilitační míč podpoří vaši rekonvalescenci.

10. Dovolit si ho může každý

Otázka ceny tady nemá místo. Gymnastický míč je jednou z nejlevnějších, a přitom tak všestranných pomůcek. Za pár korun, tak můžete doma posílit svaly celého těla. 

 

Na co si dát při cvičení na míči pozor?

  • Materiál míče je lehce přilnavý, na podlaze vám nepodklouzne. Navíc bývá často opatřen protiskluzovým vroubkováním. Než si ale sezení na míči osvojíte, nasedejte na něj opatrně, ať se vaše těžiště nedostane za nejvyšší bod míče a vy neuděláte kotoul vzad.
  • Cvičení na gymnastickém míči (rehabilitačním míči) je obecně velmi zdravé a lékaři doporučováno. V případě, že aktuálně máte zdravotní problémy, nebo jste těhotná, než začnete s cvičením i vy, prosím obraťte se na svého ošetřujícího lékaře a konzultujte, zda je i pro vás cvičení vhodné.

 

Podívejte se na naše gymnastické míče

Nebo chcete vědět podle čeho si nejlépe vybrat ten správný míč?

 

Máte další otázky ohledně nafukování či péče o gymnastické míče? Rádi vám poradíme.
Pošlete nám zprávu na formerfit@formerfit.cz nebo volejte na číslo 602 575 173.

Poradna Formerfit, s.r.o.
Český výrobce fitness vybavení