Vrácení a reklamace

Vrácení zboží

Ve 14-ti denní lhůtě od přijetí zboží máte nárok na vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu (odstoupení od kupní smlouvy). Podmínky vrácení zboží jsou jasně definovány zákonnými ustanoveními a dále je uvádí naše obchodní podmínky. Vrácené zboží je nepoškozené (vyzkoušené zboží nenese známky opotřebení nebo poškození), kompletní, pokud možno v původním obalu. Se zbožím vracíte i případně přijaté dárky a jiná plnění, které jste při nákupu od nás obdrželi. Při nesplnění těchto podmínek nám vzniká nárok odečíst z kupní ceny částku nezbytnou na pokrytí nákladů souvisejících s uvedením zboží do původního stavu. Informujte nás písemně (mailem nebo přiloženou zprávou k zásilce) s uvedením všech identifikačních údajů, které jste zadávali při objednávce a nejlépe, když uvedete také číslo vašeho účtu. Doporučujeme váš úmysl vrátit zboží konzultovat ještě před jeho odesláním, budeme mít možnost vám poradit, jak ho zpětně zabalit a vyhnout se tak jeho možnému poškození při přepravě, případně ho po dohodě můžeme u vás i vyzvednout. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Zboží nám nezasílejte na dobírku. Přijaté zboží zkontrolujeme a vystavíme opravný daňový doklad, na základě kterého vám do 14-ti dnů peníze vrátíme. Toto právo na odstoupení od kupní smlouvy má konečný spotřebitel (ne firma), přičemž každý případ budeme posuzován individuálně. 

Reklamace

Od 27.5.2019 se na celý sortiment Formerfit vztahuje prodloužená 3 letá záruka. V případě reklamace vám doporučujeme zvolit následující postup, vedoucí k rychlému vyřízení vašeho požadavku. Reklamaci je potřeba uplatnit písemně s uvedením všech náležitostí: jméno, adresa, označení výrobku, datum pořízení a číslo dokladu, popis závady. Pro zjednodušení můžete vyplnit formulář, který je níže přiložen. Můžete taky připojit fota nebo video. Přijetí vašeho požadavku vám bude automaticky potvrzeno. Obratem se s vámi spojí náš technik a začne věc vyřizovat.