Vrácení a reklamace

Vrácení zboží

Ve 14-ti denní lhůtě od přijetí zboží máte nárok na vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu (odstoupení od kupní smlouvy). Podmínky vrácení zboží jsou jasně definovány zákonnými ustanoveními a dále je uvádí naše obchodní podmínky. Vrácené zboží je nepoškozené (vyzkoušené zboží nenese známky opotřebení nebo poškození), kompletní, pokud možno v původním obalu. Se zbožím vracíte i případně přijaté dárky a jiná plnění, které jste při nákupu od nás obdrželi. Při nesplnění těchto podmínek nám vzniká nárok odečíst z kupní ceny částku nezbytnou na pokrytí nákladů souvisejících s uvedením zboží do původního stavu. Informujte nás písemně (mailem nebo přiloženou zprávou k zásilce) s uvedením všech identifikačních údajů, které jste zadávali při objednávce a nejlépe, když uvedete také číslo vašeho účtu. Doporučujeme váš úmysl vrátit zboží konzultovat ještě před jeho odesláním, budeme mít možnost vám poradit, jak ho zpětně zabalit a vyhnout se tak jeho možnému poškození při přepravě, případně ho po dohodě můžeme u vás i vyzvednout. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Zboží nám nezasílejte na dobírku. Přijaté zboží zkontrolujeme a vystavíme opravný daňový doklad, na základě kterého vám do 14-ti dnů peníze vrátíme. Toto právo na odstoupení od kupní smlouvy má konečný spotřebitel (ne firma), přičemž každý případ budeme posuzován individuálně. 

Reklamace

V případě reklamace vám doporučujeme zvolit následující postup, vedoucí k rychlému vyřízení vašeho požadavku. Reklamaci je potřeba uplatnit písemně s uvedením všech náležitostí: jméno, adresa, označení výrobku, datum pořízení a číslo dokladu, popis závady. Pro zjednodušení můžete vyplnit formulář, který je níže přiložen. Můžete taky připojit fota nebo video. Přijetí vašeho požadavku vám bude automaticky potvrzeno. Obratem se s vámi spojí náš technik a začne věc vyřizovat.